لوگو ABCDigital

چگونگی رشد و ارتقا حرفه‌ای در مشاغل دیجیتال مارکتینگ

با توجه به رشد و حرکت کسب و کارها به سمت اینترنتی و دیجیتالی شدن در طول چند سال اخیر، بخش قابل توجهی از آگهی های استخدام مربوط به استخدام متخصصان دیجیتال مارکتینگ است.
اکثر مدیران به دنبال کشف و به خدمت گرفتن متخصصان خبره این حوزه هستند؛ درحالی که دیجیتال مارکترهای حرفه ای هنوز کمیاب اند.

هفت گام برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر خبره (حرفه‌ای)

گام اول: بداند در چه سطحی از صلاحیت‌های حرفه‌ای(مهارت‌های سخت) قرار دارد.

گام دوم: بداند برای رشد و حرکت در سطوح صلاحیت‌ حرفه‌‌ای چیکار باید بکند.

گام سوم: آگاه باشد که فقط صلاحیت‌ها باعث پشرفت و حرفه‌ای شدن و خبرگی نمی‌شوند.

گام چهارم: بفهمد چه شایستگی‌هایی (مهارت‌های نرم) باید داشته باشد که حرفه‌ای و خبره بشود.

گام پنجم: یک ارزیابی از خود در شایستگی‌ها داشته باشد تا متوجه وضعیت خودش در این حوزه بشود.

گام ششم: برنامه توسعه فردی خود را بر اساس گزارش‌های بازخورد از ارزیابی صلاحیت‌ها و شایستگی‌ها تدوین کند.

گام هفتم: یک سیستم حامی و پشتیبان در صلاحیت‌ها و شایستگی‌ها داشته باشد.

 

این هفت گام در دیجی‌تلنت با ورود تخصصی به مشاغل دیجیتال مارکتینگ و آنالیز این شغل‌ها برای دیجیتال مارکترها تدوین شده اند.

1
ویدیوی وبینار چگونگی رشد و ارتقا حرفه‌ای در مشاغل دیجیتال مارکتینگ
1 ساعت و 12 دقیقه
2
ویدیوی وبینار چگونگی رشد و ارتقا حرفه‌ای در مشاغل دیجیتال مارکتینگ
1 ساعت و 12 دقیقه

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید