لوگو ABCDigital

آموزش ویدیویی دیجیتال مارکتینگ

آموزش ویدیویی دیجیتال مارکتینگ

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی، لزوم ورود کسب‌وکارها به فضای دیجیتال و تقویت فعالیت‌های استارتاپ‌ها در این محیط بیش از پیش برای همگان روشن شده است. از سوی دیگر با رشد این حوزه، نیاز بازار و فرصت اشتغال جوانان ایجاد شده است و توانمندسازی افراد یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در این زمینه به شمار می‌رود.

 

 مخاطبان دوره:

  • فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با بازاریابی و تبیلیغات که علاقمند به استخدام در این حوزه دارند
  • دانشجویان رشته های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات
  • فعالان اکوسیستم استارتاپی (مخصوصا اعضای تیم های استارتاپی)
  • کارشناسان بازاریابی، تبلیغات و فروش که تمایل به ارتقای شغلی دارند
  • کار آفرینان و صاحبان مشاغل
  • جوانان شهرستان های ایران که دسترسی به آموزش با کیفیت نداشته اند و به دنبال کسب مهارت برای درآمدزایی هستند.

 

 

 نظرات شرکت‌کنندگان دوره‌:

فاطمه برومندی:

تجربه‌ی شرکت در بوتکمپ برای من بسیار با ارزش بود چرا که من تجربه‌ی کار کردن در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ به مدت دو سال را داشتم و بعد از شرکت در بوتکمپ مباحث جدید بسیاری را یاد گرفتم. مثلا سایتی را که یک سال و نیم بود ایجاد کرده بودم، می‌خواهم دوباره از صفر و به صورت اصولی راه اندازی کنم و به کمک آموخته‌هایم در جلسات سئو آن را بهبود ببخشم. کلاس‌های سئو با تدریس آقای حاجی‌میر بسیار برایم جذاب بودند.

هادی میر تاج‌الدینی:

اطلاعات من قبل از ورود به بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ بسیار اندک بود. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در بوتکمپ یاد گرفتم، اهمیت دیتا و اطلاعات در فرآیند مارکتینگ بوده‌است. اینکه مدرسین این دوره مطالب را به شکلی ساده وشفاف توضیح می‌دادند را بسیار دوست داشتم. در مجموع می‌توانم بگویم که این بوتکمپ شاهکار بود.

مریم قدم‌یاری:

من با ۱۰ سال سابقه در فروش و مارکتینگ فکر می‌کردم در این حوزه به حد کافی تسلط دارم اما بعد از ورود به بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ متوجه شدم که خیلی چیزها را نمی‌دانم. با شرکت در این بوتکمپ توانستم از آموخته‌هایم در استارتاپی که به تازگی ران کرده‌ام استفاده کنم.

فاطمه یعقوبی:

بهترین نکته‌ی مثبت این بوتکمپ این بود که همه‌چیز برنامه‌ریزی شده بود و نقشه‌ی راه مشخصی داشت. من به عنوان شرکت‌کننده می‌دانستم که الان در کجای مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال قرار دارم. جذاب‌ترین سرفصل‌ها برای من، تولید محتوا و طراحی گرافیکی بودند.

مبانی بازاریابی

1
مبانی دیجیتال مارکتینگ – جلسه اول
1 ساعت 51 دقیقه

توضیحات درس

2
مبانی دیجیتال مارکتینگ – جلسه دوم
2 ساعت و 20 دقیقه
3
تحقیقات بازار در فضای دیجیتال
3 ساعت
4
بازاریابی جاذبه ای
2 ساعت و 42 دقیقه

بازاریابی محتوایی

1
فرم ها و استراتژی محتوا
2 ساعت و 47 دقیقه
2
تولیدمحتوای متنی با ملاحظات سئو - جلسه اول
2 ساعت
3
تولیدمحتوای متنی با ملاحظات سئو - جلسه دوم
2 ساعت و 35 دقیقه
4
تولیدمحتوای گرافیکی با فتوشاپ و ایلاستریتور - جلسه اول
2 ساعت و 47 دقیقه
5
تولیدمحتوای گرافیکی با فتوشاپ و ایلاستریتور - جلسه دوم
2 ساعت و 7 دقیقه
6
تولیدمحتوای گرافیکی با فتوشاپ و ایلاستریتور – جلسه سوم
2 ساعت و 18 دقیقه
7
طراحی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی - جلسه اول
2 ساعت و 35 دقیقه
8
طراحی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی - جلسه دوم
1 ساعت و 55 دقیقه
9
طراحی موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی - جلسه سوم
1 ساعت و 58 دقیقه
10
تولید و انتشار پادکست
2 ساعت 54 دقیقه

بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی

1
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی - جلسه اول
2 ساعت و 35 دقیقه
2
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی - جلسه دوم
2 ساعت و 37 دقیقه
3
بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی - جلسه سوم
3 ساعت

طراحی وبسایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی با وردپرس

1
طراحی وبسایت با وردپرس - جلسه اول
2 ساعت و 57 دقیقه
2
طراحی وبسایت با وردپرس - جلسه دوم
2 ساعت 40 دقیقه
3
طراحی وبسایت با وردپرس - جلسه سوم
3 ساعت

بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو (SEO)

1
بهینه سازی سایت جلسه اول
1 ساعت 50 دقیقه
2
بهینه سازی سایت جلسه دوم
1 ساعت 23 دقیقه
3
بهینه سازی سایت جلسه سوم
2 ساعت 23 دقیقه
4
بهینه سازی سایت جلسه چهارم
1 ساعت 46 دقیقه
5
بهینه سازی سایت جلسه پنجم
2 ساعت 5 دقیقه
6
بهینه سازی سایت جلسه ششم
1 ساعت 51 دقیقه
7
بهینه سازی سایت جلسه هفتم
1 ساعت 22 دقیقه

تبلیغات آنلاین

1
انواع تبلیغات آنلاین
2 ساعت و 13 دقیقه
2
افیلیت مارکتینگ
1 ساعت و 25 دقیقه
3
گوگل ادز
1 ساعت و 56 دقیقه

مانیتورینگ و تحلیل

1
جلسه اول (Google Analytics, Tag Manager)
۲ ساعت ۴۴ دقیقه
2
جلسه دوم (Google Analytics, Tag Manager)
2 ساعت و 34 دقیقه
3
جلسه سوم (Google Analytics, Tag Manager)
2 ساعت و 36 دقیقه
4
جلسه اول (Data Studio, Excel)
1 ساعت و 27 دقیقه
5
جلسه دوم (Data Studio, Excel)
1 ساعت

امنیت اطلاعات در دیجیتال مارکتینگ

1
امنیت - جلسه اول
1 ساعت و 55 دقیقه
2
امنیت - جلسه دوم
2 ساعت و 9 دقیقه

بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری

1
ایمیل مارکتینگ و پوش نوتیفیکیشن
2 ساعت 56 دقیقه
2
تبلیغات ریتارگتینگ
1 ساعت 57 دقیقه

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید