با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی، لزوم ورود کسبوکارها به فضای دیجیتال و تقویت فعالیتهای استارتاپها در این محیط بیش از پیش برای همگان روشن شده است. از سوی دیگر با رشد این حوزه، نیاز بازار و فرصت اشتغال جوانان ایجاد شده است و توانمندسازی افراد یکی از مهمترین اقدامات لازم در این زمینه به شمار میرود.
فاطمه برومندی:
تجربهی شرکت در بوتکمپ برای من بسیار با ارزش بود چرا که من تجربهی کار کردن در حوزهی دیجیتال مارکتینگ به مدت دو سال را داشتم و بعد از شرکت در بوتکمپ مباحث جدید بسیاری را یاد گرفتم. مثلا سایتی را که یک سال و نیم بود ایجاد کرده بودم، میخواهم دوباره از صفر و به صورت اصولی راه اندازی کنم و به کمک آموختههایم در جلسات سئو آن را بهبود ببخشم. کلاسهای سئو با تدریس آقای حاجیمیر بسیار برایم جذاب بودند.
هادی میر تاجالدینی:
اطلاعات من قبل از ورود به بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ بسیار اندک بود. یکی از مهمترین مسائلی که در بوتکمپ یاد گرفتم، اهمیت دیتا و اطلاعات در فرآیند مارکتینگ بودهاست. اینکه مدرسین این دوره مطالب را به شکلی ساده وشفاف توضیح میدادند را بسیار دوست داشتم. در مجموع میتوانم بگویم که این بوتکمپ شاهکار بود.
مریم قدمیاری:
من با ۱۰ سال سابقه در فروش و مارکتینگ فکر میکردم در این حوزه به حد کافی تسلط دارم اما بعد از ورود به بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ متوجه شدم که خیلی چیزها را نمیدانم. با شرکت در این بوتکمپ توانستم از آموختههایم در استارتاپی که به تازگی ران کردهام استفاده کنم.
فاطمه یعقوبی:
بهترین نکتهی مثبت این بوتکمپ این بود که همهچیز برنامهریزی شده بود و نقشهی راه مشخصی داشت. من به عنوان شرکتکننده میدانستم که الان در کجای مسیر یادگیری بازاریابی دیجیتال قرار دارم. جذابترین سرفصلها برای من، تولید محتوا و طراحی گرافیکی بودند.
توضیحات درس