لوگو ABCDigital

آموزش ویدیویی مسیر شغلی دیجیتال مارکترها و کسب مهارت‌های T-Shaped

مهارت های tshape

دیجیتال مارکتینگ روز به روز در حال گسترش است. در واقع هرچه به تعداد کاربران اینترنت اضافه می‌شود، هرچه سرعت اینترنت بیشتر و تکنولوژی برای استفاده از اینترنت پیشرفته‌تر می‌شود، نیاز به دیجیتال مارکتینگ نیز بیشتر حس می‌شود.

در حال حاضر محبوبیت اینترنت و خدمات اینترنتی در ایران بخصوص در دوران کرونا به قدری زیاد است که بیشتر کسب و کارها به اینترنتی شدن روی آوردند. امروزه مردم بیشتر خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند.

اگر بخواهید وارد دنیای بازاریابی دیجیتال بشوید و به عنوان یک دیجیتال مارکتر کارتان را شروع کنید، دریایی از مهارت‌ها پیش روی شما خواهد بود. طبیعی است که اگر بخواهید تمام این مهارت‌ها را تک به تک یاد بگیرید، دو اتفاق خواهد افتاد: یا در هرکدام اینقدر غرق می‌شوید که سایر مهارت‌ها را از یاد می‌برید و نمی‌توانید وارد بازار کار بشوید، یا دانش شما از تمام مهارت‌ها آنقدر سطحی خواهد بود که عملا چیزی یاد نمی‌گیرید. در اینجا است که مهارت‌های تی (T-Shaped Skills) به کمک شما می‌آیند.

یادگیری T شکل به این صورت است که شما ابتدا یک دید کلی به تمام مهارت‌ها پیدا خواهید کرد، سپس روی یک یا چند مورد محدود از آن‌ها تمرکز می‌کنید و در آن‌ها عمیق می‌شوید. در این مدل، شما به سایر مهارت‌ها آنقدر دید دارید که بتوانید ارتباط آن‌ها را با بخش تخصصی خودتان بفهمید. به عنوان یک دیجیتال مارکتر، خوب است که یادگیری تی را به عنوان مدل یادگیری انتخاب کنید.

1
ویدیو آموزشی
2 ساعت و 10 دقیقه
2
ویدیو آموزشی
2 ساعت و 10 دقیقه

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید