چرا مشتری نداریم؟
همه ما میدانیم که شریان حیاتی هر کسب و کاری به حضور مشتریان و در پی آن جریان درآمدی آن کسب و کار وابسته است. فرقی نمی کند که اندازه این کسب و کار چقدر باشد. از یک کسب و کار یک نفره، یک کار خانوادگی، یک پیج فروشگاهی در شبکه های مجازی تا یک کارخانه با هزاران پرسنل.
اگر مشتری نباشد کسب و کاری هم وجود ندارد.
حال چه اتفاقی می افتد که بعضی از کسب و کارها دارای جریان همیشگی مشتری و در نتیجه درآمد هستند و برخی دیگر با معضل نبود مشتری دست و پنجه نرم می کنند؟
و از همه مهمتر: در شروع کار و یا بهتر بگوییم چطور قبل از شروع هر کاری، مشتری های خود را پیدا کنیم و آنها را تبدیل به مشتری دائمی و وفادار کنیم؟
همه اینها مطالبی است که در این وبینار در اختیار شما قرار خواهیم داد تا با به کاربردن این نکات، کسب و کار خود را رونق دهید.