در سالهای اخیر، سرعت زندگی در جهان و ایران بسیار افزایش یافته است؛ مردم دیگر حوصله زیادی ندارند و سریع میخواهند به جواب برسند. با اتصال گوشیهای هوشمند به اینترنت و در دسترس بودن آنها هرلحظه و هر مکانی، کاربران در لحظه هر چیزی نیاز دارند جستجو میکنند و دنبال پاسخ سریع و مرتبط کامل هستند. این موضوع، فرصتهای طلایی را برای بازاریابان به وجود آورده است که دقیقاً در لحظه نیاز، مقابل چشم مشتری بالقوه قرار گیرد.
میکرو مومنت چیست؟
گوگل لحظههایی را میکرو مومنت مینامد که افراد به سراغ گوشیهای خود میروند تا در مورد مکان موردنظر، کاری که میخواهند انجام دهند یا چیزی که میخواهند بخرند اطلاعات به دست آورند.
میکرومومنتها بخش هدفدار از سفر مشتری و فرصتی زیرکانه برای برندها هستند تا بر روی فرصت تعامل با مصرفکننده سرمایهگذاری کنند. همچنین میکرو مومنتها فرصتی فراهم میکنند تا فرایند تصمیمگیری را در بخش مهم چرخهی خریدار شکل دهند.
گوگل ۴ مومنت کلیدی را که افراد در زمان نیاز به سراغ دستگاههای خود میروند تعیین کرده است:
در این وبینار قصد داریم شما را با میکرومومنت مارکتینگ Micro-Moments Marketing، یکی از بهروزترین تکنیکهای بازاریابی که موردتوجه گوگل است، آشنا کنیم و به کمک مثالهایی نشان دهیم که چگونه از این موضوع در کسبوکارها بهرهمند شویم.
.
مجموعه وبینارهای رایگان که با همت مجموعههای abcdigital و ایسمینار در حوزه های مرتبط با زندگی دیجیتال (ابزارهای دیجیتال، بازاریابی دیجیتال، کسب و کار دیجیتال، مدیریت دیجیتال و …) برگزار میشود.