لوگو ABCDigital
گزارش کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری

گزارش کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری در سال 1402

فهرست مطالب

در دنیایی که هر روز با سرعتی بیشتر از روز قبل به سمت دیجیتالی شدن می‌رود و فناوری‌هایی مانند متاورس و ChatGPT در آن ساخته شده است، آشنا شدن افراد یک جامعه با جهان و زندگی دیجیتال دیگر یک انتخاب نیست بلکه در حال تبدیل شدن به یک نیاز است. بنابراین، سازمان abcdigital به عنوان مسئولیت اجتماعی خود با همراهی مجموعه ایسمینار و اساتید متخصص، ۳۰ وبینار رایگان را در حوزه «کسب‌وکار و زندگی دیجیتال» برگزار کرد.

در این وبینارها که از دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۱ برگزار می‌شد، فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال، مدیرعامل‌های شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال، متخصصان استارتاپ‌ها و مدرس‌های باتجربه این حوزه حضور داشتند و در قالب برنامه‌های یک تا دو ساعته، تجربیات و دانش خود را درباره کسب‌وکار دیجیتال، بازاریابی دیجیتال، توسعه فردی در عصر دیجیتال، برندینگ دیجیتال، هوش مصنوعی، منابع انسانی دیجیتال و مدیریت محصول دیجیتال ارائه دادند.

موضوعات وبینارهای کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری

ایده کمپین «هرکجا، هرزمان، یادگیری»

ایده کمپین هرکجا، هر زمان، یادگیری از اسفند 1398 جرقه خورد که همه مردم ایران به خاطر همه‌گیری کووید-19 مجبور به خانه‌نشینی برای مدتی نامعلوم شده بودند. تیم abcdigital ( آن زمان با نام آکادمی اینفوگرام ) تصمیم گرفت از وقت آزادی که به اجبار به ما و سایر اعضای جامعه تحمیل شده بود، فرصتی بسازد برای آموزش تمام فارسی زبانان در هرکجای دنیا. به این ترتیب کمپین، ابتدا در قالب یک برنامه‌ی محدود و سپس بسیار گسترده‌تر شروع شد.

استقبال گسترده و خارج از انتظار مخاطبان و مدرسان از این کمپین، باعث شد که نه‌تنها فاز دوم، سوم و چهارم کمپین «هرکجا، هر زمان، یادگیری» برگزار شود بلکه تصمیم بر این بشود که تیم abcdigital آموزش رایگان را جزوی از برنامه‌های همیشگی‌اش قرار بدهد. به همین ترتیب بود که فاز جدیدی از آموزش رایگان در فروردین 1402 برگزار شد.

دستاوردهای کمپین هر کجا،هر زمان، یادگیری

در این کمپین 30 وبینار با همراهی 27 مدرس برگزار شد که در مجموع 56 ساعت وبینار برای 9065 شرکت کننده ارائه شده است. برخی از این شرکت‌کنندگان در هنگام برگزاری به صورت آنلاین و برخی بازپخش ویدیویی وبینارها را مشاهده کرده‌اند. به طور کلی در این کمپین 16874 نفر ساعت ارائه شده است که با در نظر گرفتن میانگین مبلغ وبینارهای موضوعات مرتبط در ایسمینار (به ازای هر ساعت 230 هزار تومان) بیش از 3 میلیارد و 880 میلیون تومان آموزش رایگان در این کمپین ارائه شده است.

محمد شکاری، مدیرعامل abcdigital در این خصوص افزود:

در عصر دیجیتال نیاز به توسعه فردی، چه برای افراد حقیقی و چه برای اعضای سازمان‌ها، بسیار مهم و حیاتی است و شرکت‌ها برای بقا در این دوران و همچنین در راستای انجام مسئولیت اجتماعی‌شان نیاز دارند که در امر آموزش و توانمندسازی حضور فعالی داشته باشند. هدف کمپین «هرکجا، هر زمان، یادگیری» نیز همین است کـه فرصتـی رایگان در اختیار افراد قرار بدهـد تا از آموزش‌های سطح بالا استفاده کرده و در جهت رشد خود در زندگی شخصی و کاری تلاش کنند. در این زمینه باید از اساتیدی تشکر کنم که بخشی از وقت ارزشمند خود را در اختیار ما و مخاطبان کمپین قرار دادند و بدون هیچ چشم داشتی به تدریس پرداختند، همچنین مایلم از مجموعه ایسمینار بابت پشتیبانی و همکاری‌اش در اجرای کمپین سپاسگزاری نمایم.

همه‌گیری کووید-19 به صورت رسمی پایان یافته است اما این موضوع به معنی پایان راه آموزش رایگان دیجیتال نیست. کووید-19 هرچند آسیب‌های زیادی به همه مردم زد اما به دنیا نشان داد که راه‌های ارائه‌ی آموزش تنها از طریق یک تخته سیاه و کلاس درس فیزیکی نیست. از شما نیز دعوت می‌کنم که به خانواده abcdigital بپیوندید. جای شما چه به عنوان مدرس و همکار و چه به عنوان مخاطب در کنار ما خالیست.

زندگی دیجیتال در عصر دیجیتال

اگر تا چند سال پیش تنها برای سرگرمی به فضای دیجیتال نیاز داشتیم، امروز برای انجام امور روزمره، از مسیریابی گرفته تا رزرو اقامتگاه، به آن وابسته‌ایم. زمانی که نگاهی به فضای کسب‌وکارها می‌اندازیم این نیاز خود را به شکل پررنگ‌تری نشان می‌دهد. در حال حاضر شرکت‌ها در سراسر دنیا در تلاش هستند که تحول دیجیتال را در سطوح مختلف خود ایجاد کنند و بیزینس‌های سنتی به دنبال این هستند که یک مدل دیجیتالی از برنامه خود را در فضای دیجیتال و آنلاین پیاده کنند تا از رقیبان عقب نیافتند.

در یک کلام، تمام ابعاد زندگی ما تبدیل به زندگی دیجیتال شده است و ما نه‌تنها برای موفق بودن در این سبک نوین زندگی، بلکه برای حفاظت از اطلاعات و داشتن امنیت شغلی، به یادگیری مهارت‌های دیجیتال نیاز داریم. از همین رو، abcdigital در تلاش است تا براساس نیازهای هر فرد و سازمانی، بهترین مسیری را که از طریق آن می‌توان به بالاترین سطح زندگی دیجیتال رسید، ارائه دهد.

گزارش کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری

معرفی abcdigital:

ما در abcdigital به شما، در هر نقطه‌ای از مسیر توسعه کسب‌وکار خود هستید، کمک می‌کنیم تا بتوانید مسیر درست را بشناسید و گام‌های دقیق و کم ریسکی بردارید. ما در این مسیر همراه شما هستیم تا بهره‌وری سازمان را افزایش دهید و درنتیجه سوددهی رشد کند. اگر کسب‌وکار سنتی دارید، در عصر دیجیتال باید خود را با دنیا همگام کنید و دیجیتال‌سازی شرط لازم برای پیشرفت خواهد بود. اگر کسب‌وکار جدیدی هستید، هدف‌گذاری و نقشه راه درست دیجیتال در کنار اجرای صحیح برنامه‌ها، منجر به توسعه خواهد شد.
مجموعه abcdigital یک مرکز توسعه کسب‌وکار دیجیتال محسوب می‌شود. این سازمان در کنار ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ و تحول دیجیتال به سازمان‌ها، در راستای توانمندسازی جامعه برای زندگی دیجیتال در عصر دیجیتال به افراد و سازمان‌ها مشاوره و آموزش ارائه می‌دهد.

معرفی ایسمینار:

ایسمینار اولین و بزرگترین بستر دو سویه تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار و رویداد آنلاین و زنده در ایران است.
از یک سو، برگزارکننده رویداد می‌تواند در ایسمینار تمام نیازهای خود برای برگزاری یک رویداد آنلاین از جمله: سیستم مدیریت کاربر، سیستم مدیریت آموزش، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار و… را بصورت کامل برطرف نماید. مزیت اصلی ایسمینار در کنار جامعیت در ارائه خدمات فوق، افزایش قابل توجه نرخ ثبت‌نامی و فروش وبینارها در دسته‌بندی‌های موضوعی مختلف می‌باشد.
از سوی دیگر، شرکت‌کننده رویداد فارغ از اینکه چه رشته، علاقه یا سطحی دارد می‌تواند از دنیای محتوای زنده و اینترنتی ایسمینار بصورت سفارشی‌سازی شده و دقیقا منطبق بر نیازش، بهره‌مند شود. مزیت مهم محتوای آموزشی و تجاری ایسمینار، بروز و جدید بودن آن در مقایسه با سایت‌های مشابه آموزش آنلاین است.
ماموریت ایسمینار، فراهم‌سازی فرصت برابر آموزشی برای تمام مردم ایران بدون محدودیت فیزیکی و جغرافیایی است و در همین راستا، افتخار میزبانی بیش از یک میلیون کاربر و 20 هزار برگزارکننده بصورت مستقیم را داشته است.
دوره برجسته
5,400,000تومان
چرا دیجیتال مارکتینگ؟ با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی، لزوم ورود کسب‌وکارها به فضای دیجیتال و تقویت فعالیت‌های استارتاپ‌ها در این محیط ب...
متوسط
39 درس
دوره برجسته
500,000تومان
در حال حاضر لینکدین با بیش از ۷۴۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، یکی از موفق‌ترین و مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. این پلتفرم در سال ۲۰۰۲ و با هدف ایج...
متوسط
34 درس
پرزی یک نرم‌افزار جدید و حرفه‌ای اسلاید سازی و ارائه مطلب و سخنرانی است. تفاوت اصلی آن با نرم‌افزار پاورپوینت این است که به جای ساختن صفحات متعدد، ...
پیشرفته
22 درس
اینفوگرافیک، به معنی تلفیق اطلاعات (Information) و گرافیک (Graphics) است که برای اهداف مختلفی از جمله آموزش، اطلاع‌رسانی و گزارش‌دهی به کار می‌رود....
متوسط
22 درس